tisdag 26 juli 2011

Hem till min kåtis

Kom nyligen hem till min jätte kåta kille, när jag öppnade dörren stod han i hallen med världens hårdaste kuk och verkligen bad om att få en avsugning vilket jag självklart inte hade något emot ;)

Jag tog hans hand och förde in honom i vardagsrummet där jag satt mig så jag kom i höjd med hans styva kuk. Jag tog tag i hans kuk, fuktade läpparna och började suga honom. Han njöt verkligen! Jag tog min andra hand och placerade den runt hans ny rakade pung, smekte dom samtidigt som jag sög honom. Jag kände att han var på väg att komma så jag slutade suga och började runka honom, snabbt. Sen fick jag hans varma sås på mina bröst, det rann ner mot magen och ända ner till fittan. Muhm älskart ;) Hoppas jag får mig en riktig omgång när vi går och lägger oss!


/Tjejen

2 kommentarer: