tisdag 12 juli 2011

Vaknade i himmelriket!

Vaknade av att solen trängde in lite lätt genom gardinerna, klockan var nästan mitt på dagen och bredvid mig låg min käresta, naken med rumpan tryckt mot min stenhårda lem. Jag letade mig försiktigt ner med handen och möttes av hennes blöta fitta. Jag började smeka hennes underbara fitta och kände hur hon började trycka sina vackra rumpa allt hårdare mot min kuk, hon började stöna och rörelserna i höfterna blev allt häftigare. Jag märkte att hon var på väg att få en orgasm så jag slutade lite retsamt och sa åt henne att även jag ville ha lite njutning en sån vacker morgon som denna. Snabbt hade hon förflyttat sig från att ligga bredvid mig till att sitta över mig. 

Hon tog min hårda kuk djupt in i sin varma och väldigt blöta fitta. Efter ett tag kände jag att det började bli dags för lite hårdare tag så jag slängde runt henne på alla fyra och började knulla henne hårt samtidigt som jag smiskade hennes söta skinkor rosenröda. Jag tog ett fast tag runt håret som hon hade uppsatt i en hästsvans och hon bad om att få komma, jag sa åt henne att vänta och började smiska henne igen. Jag kände hur min kuk började pulsera och magen dra sig tillbaka. Jag ökade tempot en aning och kände hur hon spände hela kroppen för att försöka hålla orgasmen tillbaka. Jag knuffade ner henne på mage och hon skrek att jag skulle komma för henne, komma i henne. Jag kände att kuken var helt fylld nu och det gjorde även hon. Jag ökade tempot ytterligare en aning och gav hennes fitta en ordentlig satts med sås samtidigt som hon kom i en riktigt blöt och skön orgasm. 

/Killen

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar