torsdag 14 juli 2011

Stressig dag.

Har haft en stressig dag och knappt hunnit tänka på sex över huvudtaget. Men hann med att uträtta en hel del ärenden. När jag kom hem vid 17 tiden möttes jag av tjejen som stod dyblöt i hallen endast iklädd en somrig gul klänning, självklart troslös och utan BH.

Jag förstod ju direkt vad hon ville och det blev inte direkt svårare att förstå när hon kröp ner på alla fyra och började knäppa upp mina byxor. Hon hasade sakna ner dom tillsammans med kalsongerna och började slicka mig efter låret och upp över pungen, jag kände snabbt att blodet började fylla min snart sten hårda kuk.

Hon tittar upp och flinar lite lätt av lycka, hon hade tydligen väntat på det här hela dagen.
Hon tog ett stadigt grepp om min kuk och började massera den fram och tillbaka samtidigt som hon slickade min pung helt blöt. Hon ställer sig upp på knä och för kuken mot sin mun, hon tar den djup, djupare, ännu djupare.

Efter ett tag med kuken i hennes mun känner jag att det är på väg att gå för mig så jag tar tag om hennes armar och lyfter upp henne.
- Kom vi går in i rummet istället.
- Okej säger hon glatt.

Väl inne i rummet slänger jag ner henne i soffan, särar hennes vackra ben och lyfter klänningen så hon blottar sin blöta fitta. Jag letar min sakta ner med tungan och börja slicka hennes otroligt blöta mus, smaken av henne får mig ännu hårdare och efter ett tag känner ja att jag bara måste få komma in med kuken istället.

Jag reser mig upp från soffan och ber henne ställa sig på alla fyra med rumpan emot mig, jag tar ett stadigt tag om hennes höfter och för in min hårda kuk i henne. Hon stönar till och jag för den fram och tillbaka, jag känner hur hennes fitta sväljer min kuk. Jag knullar henne hårt och jag känner hur hon börjar skaka, hon är på väg att få en orgasm. Jag börjar knulla henne lite snabbare och mycket hårdare, hon stönar högt och kommer i en riktigt blöt orgasm. Efter hennes orgasm fortsätter jag köra både snabbt och hårt, hon kan knappt hålla sig stil. Jag känner att även jag är på väg att komma så jag ber henne smeka min pung med en handen samtidigt som jag knullar henne. Nu känner jag att såsen börjar fylla min kåt kuk så jag knuffar ner henne på mage och fyller hennes rygg med sås.




/Killen

2 kommentarer:

  1. Hur orkar ni med allt? =)
    På sin höjd så kommer jag hem och är flickan kåt så slänger jag henne fittslickarmaskinen Sqweel och en dildo så får hon sköta sig själv medan jag ser på TV. Hehe

    SvaraRadera
  2. Det är inte så ansträngande om det verkligen är något man tycker om ;)

    /Killen

    SvaraRadera