måndag 11 juli 2011

Morgonsex

Allt började med att vi låg sked och morgonmyste. Han började smeka mig om min midja och vandrade sedan nedåt och utanför mina trosor. Kände direkt att jag började bli rejält våt. Han började smeka mig innanför trosorna och jag kunde inte stå ut längre... Jag ville knulla järnet!

Vi slängde av oss våra kläder, jag gick ner på honom och sög av hans vackra kuk och jag hörde hur han stönade till. Det blev ännu blötare i fittan och det var då jag vände mig om, hukade fram och fittan skrek efter kuken kändes det som. Vi knullade som små kaniner. Han smiskade mig och drog i mitt hår. Båda var så jävla kåta!

Efter en stunds knullande kände jag hur det spände i hans kuk och jag kunde nästan känna hur sperman forsade i mig.

Det här är nästan det bästa morgonsexet jag haft och jag hoppas att det blir mer. ;) Vi tog lite bilder också som vi tänkt lägga upp sen.

/Tjejen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar