måndag 25 juli 2011

Ursäkta :)

Vi får be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Vi har haft fullt upp i vardagen så har varken haft tiden för att skriva eller något intressant att skriva om.

Men idag har vi lyckats slappnat av och haft en otroligt trevlig dag tillsammans med mycket gott att bjuda på ;)
Vi sov länge och vaknade inte förrän vid lunch vilket var otroligt skönt, att vakna bredvid sin älskade helt utvilad och kåt som bara den. Jag kröp upp i sked intill henne och la min styva kuk mot hennes rumpa, hon böjde sig lite framåt så hon nådde min kuk med ena handen samtidigt som jag smekte hennes bröst.

Hon la min kuk emot sin blöta fitta och jag kände hur hennes saft började fukta den övre delen av min kuk samtidigt som hon smekte mig mjukt ifrån anus hela vägen upp till ollonet. Jag stod inte ut längre, det var helt magiskt. Jag kände hur blodet pumpade i min kuk och lukten av hennes kåta fitta fick mig helt tokig.

Jag slängde runt henne på magen och särade på hennes ben, kysste henne efter ryggen ända ner till rumpan. Jag började slicka hennes fitta och smaken av den fick mig ännu mer kåt. Jag lät min mun vandra uppåt igen och lät kuken ta över jobbet i hennes nedre regionen.

Hon var dyblöt så min kuk trängde in utan något som helst problem. Jag började knulla henne lite mjukt och försiktig, ja sådär mysigt som passar perfekt på morgonen. Efter ett tag tyckte jag att det var hennes tur så jag la mig på rygg och hon satt sig över mig med ryggen emot mig. Jag höll ett stadigt grepp runt hennes vackra höfter och följde hennes rörelser med armarna. Hon spände sig och började skaka så jag märkte att hon var på väg att få en orgasm så jag höll upp henne och började knulla henne hårdare tills hon brast ut i en riktigt blöt orgasm över mig.

Jag lät henne hämta andan och bad henne suga mig vilket hon mer än gärna ville göra.
Under tiden hon sög mig smekte hon min pung och anal, jag kände att jag var på väg att komma och det gjorde hon med. Hon vandrade neråt och började slicka min pung samtidigt som hon med ena handen runkade min kuk och andra handen smekte min anal. Jag kände att jag skulle komma så jag bad henne ta min sats i munnen och det gjorde hon ;)

Men det här var bara det morgonen hade att bjuda på ;) Om ni har tur så kanske tjejen skriver lite av det som hände resten av dagen imorgon, om ni vill det? ;)



/Killen

1 kommentar: